Občanská výchova 7
plán práce
29.4. - 5.5.
- zaslat předchozí úkoly a zapsat do sešitu
Prevence
= předcházení nemocem, úrazům
- preventivní prohlídky
- očkování
- žijeme zdravě
- budujeme si imunitu = obranyschopnost organizmu
22.4. - 28.4.
Zapsat do sešitu
Hodnotový žebříček - každý z nás upřednostňuje v životě něco jiného, vytváříme si žebříček hodnot ( zdraví, kariéra, rodina...)
Můj žebříček hodnot : vymysli 5 hodnot, které považuješ momentálně za nejdůležitější a seřaď je od 1.(nejdůležitější) do 5. místa. Jakou roli hraje v tvém žebříčku zdraví?
15. 4. - 21. 4.
Během distančního vzdělávání plníme své kompetence: aktivně se zapojujeme do výuky a jsme zodpovědní za odvedenou práci a výsledky své práce. Kompetence žáka jsou součástí jeho hodnocení.
Do sešitu OV: Vymysli 5 konkrétních příkladů nebo situací, kdy se cítíš zdráv a zapiš do sešitu. Zašli mi emailem.
Zápis:
Cítím se zdráv/a, když :
1/
2/ ....
Zapiš si pod to poznámky:
Zdraví
= stav fyzické, psychické a sociální pohody (sociální=vztahy mezi lidmi)
Předchozí úkol - koláž "Volný čas" si pečlivě uschovejte, odevzdáte ho později.
25.3. - 31.3.
Zapište si poznámky do sešitu:
Režim dne (nadpis)
= rovnoměrné rozvržení našich denních činností (povinnosti, volný čas, spánek)
Nyní si vyber některý svůj současný pracovní den a napiš pod poznámky svůj celodenní časový rozvrh do sloupečku pod sebe, budeme potřebovat k další společné práci:
např:
7:00 - vstávám
7:05 - 7:45 - snídaně, hygiena, oblékání
8:00 - 8:30 - komunikace se spolužáky o úkolech ... atd. až po spánek
1.4. - 8.4. Vám i rodičům přeji krásné Velikonoce.
Využijeme práci z minulého týdne. Prohlédni si svůj rozpis dne a odpověz na otázky:
1) Kolik hodin v tvém dnu tvoří povinnosti, kolik zábava a kolik spánek?
2/ Využívám v současnosti aktivně volný čas? Jak?
Odešlete odpovědi i váš denní režim z minulého týdne na můj email.